opc_loader
LET OP! Door drukte bij PostNL kan de bezorging van je pakket langer duren.
Merken

Klachten

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@buitenbloempot.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze gegevens:

BuitenBloempot.nl
Provincialeweg 6
4013 CL  Kapel Avezaath
Emailadres: Info@buitenbloempot.nl
Tel: +31(0)344 847995 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 - 12.00 uur)

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Webwinkel Keurmerk